Vragen? Mail naar info@montfox.nl
of app naar 06 - 21716580
 

FAQ

Bekijk de meest gestelde vragen.
Mocht u toch nog een vraag hebben, neem dan vooral contact op met ons via: info@montfox.nl
 
Wat is er inbegrepen in de prijs?
In onze prijs zit alles inbegrepen wat jullie mogen verwachten:
  • Reserve DJ in geval van calamiteiten
  • Persoonlijke kennismaking vooraf
  • Rechtstreekse afstemming met de feestlocatie
  • Huur, opbouw en afbouw van alle apparatuur
  • Reiskosten en BTW

Het bedrag dat op de offerte staat, is het bedrag dat jullie uiteindelijk betalen, zonder onaangename verrassingen achteraf. 
Wat zijn de kosten voor de drive-in show?
De kosten voor de Drive-in Show is afhankelijk van een aantal factoren. Ieder feest is uniek en jullie wensen zijn weer anders dan die van andere klanten. De prijs hangt af van onder andere:
  • het aantal gasten
  • de duur van het feest
  • de gewenste licht- en geluidsapparatuur
Wist je dat je bij ons al een ervaren bruiloft DJ met complete show mogelijk is vanaf 450 euro? Vraag vandaag nog een offerte op maat aan!
Is het mogelijk om een playlist aan te leveren?
Dat mag zeker. Verzoeknummers of een (korte) playlist zijn meer dan welkom, want jullie wensen staan bij ons altijd centraal.
Kunnen jullie een openingsdans op maat mixen?
Uiteraard is dit mogelijk, graag horen we jullie wensen!
Hoeveel plaats en stroom hebben jullie nodig?
Dit is geheel afhankelijk van de gekozen opstelling qua licht en geluid.
  • voor een kleine opstelling hebben we ca. 4 x 2,5 meter nodig
  • voor een grote opstelling hebben we ca. 7,5 x 3 meter nodig
De meeste opstellingen kunnen prima draaien op één vrije stroomgroep 230V / 16Ampere. Indien jullie kiezen voor veel (sfeer) opties dan is in sommige gevallen krachtstroom noodzakelijk. 
 
Moet ik op de avond zelf betalen?
Jullie ontvangen voorafgaand aan het feest een factuur zodat jullie het bedrag per bank kunnen overmaken, wel zo makkelijk. Uiteraard is het ook mogelijk om op de avond zelf contant af te rekenen.
Welke kleding draagt de DJ?
De DJ is altijd netjes en representatief gekleed, hebben jullie specifieke wensen, geef het door!
Hoe lang duurt het opbouwen van de apparatuur?
Het opbouwen van een kleine opstelling duurt ongeveer één uur, het opbouwen van de grotere opstellingen duurt ongeveer twee uur. Uiteraard staat alle apparatuur ruim op tijd opgebouwd voordat jullie en de gasten arriveren. Na afloop van het feest hebben we ongeveer één uur nodig voor het afbreken van de apparatuur. 
Wat gebeurt er als de DJ ziek of verhinderd is?
In veel gevallen komen we met twee personen, dit is wel zo makkelijk met het opbouwen en afbreken van de apparatuur. De tweede persoon is op de avond zelf verantwoordelijk voor de bediening van de lichtshow maar kan ook dienst doen als DJ. Indien de DJ alleen komt, staat er altijd een back-up DJ klaar. Wel zo'n fijn gevoel toch?



email:
contact